معرفی هتل های آنتالیا

معرفی هتل های آنتالیا

در مطالب قبل به معرفی برخی از هتل‌های آنتالیا پرداختیم. در این قسمت از مجله توریستی دیبا گشت با ما همراه باشید تا با دیگر هتل‌های لوکس و مجلل این شهر زیبا و توریستی در کشور ترکیه آشنا شویم.

یکشنبه 13 بهمن 1398
5876

معرفی هتل های آنتالیا

هتل Lara barut collection آنتالیا

هتل ۵ ستاره باروت لارا در منطقه کندو و ۱۰ کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است این هتل دارای استخر آب گرم روباز و ۵ رستوران بین المللی می باشد مهمانان هتل می‌توانند در مرکز مانولیا و تالاسو استراحت کنند و از امکانات سونا و مرکز زیبایی آن استفاده کند تنیس اسکواش ژیمناستیک گلف و ورزش‌های آبی از امکانات دیگر این هتل است برنامه‌های سرگرم کننده این هتل توسط تیم انیمیشن و با همراهی موسیقی زنده هر شب در کلوپ مخصوص هتل اجرا می‌شود.

هتل لارا باروت آنتالیا
معرفی هتل های آنتالیامعرفی هتل های آنتالیا

هتل ۵ ستاره باروت لارا در منطقه کندو و ۱۰ کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است این هتل دارای استخر آب گرم روباز و ۵ رستوران بین المللی می باشد مهمانان هتل می‌توانند در مرکز مانولیا و تالاسو استراحت کنند و از امکانات سونا و مرکز زیبایی آن استفاده کند تنیس اسکواش ژیمناستیک گلف و ورزش‌های آبی از امکانات دیگر این هتل است برنامه‌های سرگرم کننده این هتل توسط تیم انیمیشن و با همراهی موسیقی زنده هر شب در کلوپ مخصوص هتل اجرا می‌شود.

 معرفی هتل های آنتالیا

معرفی هتل های آنتالیا

معرفی هتل های آنتالیاهتل Royal seginus آنتالیا

هتل رویال سگینوس یکی از هتلهای ۵ ستاره منطقه لارا آنتالیا است که به تازگی و در سال ۲۰۱۷ افتتاحشده است این هتل بسیار زیبا و لوکس و با طراحی بسیار متفاوت است و قطعاً نظر شما مسافران تور آنتالیا را به خود جلب خواهد کرد خدمات هتل رویال سیگنوس به صورت UALL به شما عزیزان ارائه می شود.

معرفی هتل های آنتالیا
معرفی هتل های آنتالیامعرفی هتل های آنتالیاهتل رویال آنتالیامعرفی هتل های آنتالیامعرفی هتل های آنتالیا 

هتل Swandor topkapi آنتالیا

هتل پنج ستاره سواندر توپکاپی الهام گرفته از قصر سلطات سلمان بنا شده است هتل در فاصله ۱۶ کیلومتری آنتالیا واقع شده است دارای ۹ رستوران مکان مناسب برای بازی کودکان و نیز سالن بدنسازی این هتل یکی از بهترین گزینه ها برای ماه عسل می باشد.

هتل های آنتالیا
هتل های آنتالیاهتل های آنتالیاهتل های آنتالیاهتل های آنتالیا هتل پنج ستاره سواندر توپکاپی الهام گرفته از قصر سلطات سلمان بنا شده است هتل در فاصله ۱۶

 هتل Asteria kremlin palace آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا در منطقه لارای شهر آنتالیا بنا شده است یکی از شگفت انگیزترین هتل های سراسر ترکیه است هتل کرملین پالاس آنتالیا با الهام گرفتن از طراحی کاخ کرملین در روسیه ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی به طول ۲۱۵ متر و استخر های متعددی است تا آرامش شما را تضمین کند هتل کرملین دارای ساحل شنی اختصاصی است و در زمینی به مساحت ۷۵ هزار متر مربع بنا شده است هتل کرملین پالاس آنتالیا دارای ساختمان‌هایی ۴ و ۶ طبقه است و رفت و آمد به اتاق به وسیله ده آسانسور مجزا صورت می گیرد هتل کرملین در مجموع دارای ۸۷۴ اتاق و دو هزار تخت خواب است.

هتل آستریا کرملین آنتالیا

هتل کرملین آنتالیا

اتاق های هتل آستریا کرملین آنتالیا

اتاق های هتل آستریا کرملین آنتالیا

 هتل آستریا آنتالیا

هتل آستریا کرملین آنتالیاهتل آستریا کرملین آنتالیاهتل concorde de luxe آنتالیا


این هتل در ساحل لارا قرار گرفته و استخری عظیم و باشکوه با سرسره های آبی آن را احاطه کرده اند. این ریزورت ۱۷ رستوران و کافه دارد رستوران داوینچی بالکن اختصاصی دارد و منو سفارشی ارائه می دهد. استخر سرپوشیده با زمین بازی بولینگ و بیلیارد هم برای علاقه مندان آماده میباشد این هتل ۱۰ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد، دفتر پذیرش آن ۲۴ ساعت است و پارکینگ رایگان دارد.

 هتل کنکورد آنتالیا

اطلاعات هتل های آنتالیااطلاعات هتل کنکورد آنتالیااطلاعات هتل CONCORDE آنتالیاهتل های آنتالیاتور آنتالیا از مشهدنمای هتل concorde آنتالیامعرفی هتل کنکرد آنتالیاهتل IC Green Palace آنتالیا


در آوریل سال ۲۰۰۳ به مساحت ۹۳ هزار مترمربع ساخته شده و متعلق به هتل‌های زنجیره‌ای آی سی می باشد این هتل در منطقه کندو در ۲۵ کیلومتری مرکز آنتالیا و در ۱۵ کیلومتری فرودگاه واقع شده است معماری هتل به سبک بالی با درختان همیشه سبز کاج و نخل می باشد و دریای مدیترانه با چشم انداز زمردی و آسمان آبی هتل را احاطه کرده است هتل آی سی گرین پالاس همراه دارای رستوران‌های مختلف و امکانات بیشمار تفریحی و ورزشی است.

 هتل IC Green Palace آنتالیا

پارک آبی هتل IC Green Palace آنتالیاهتل آی سی گرین پالاس آنتالیامعرفی هتل های آنتالیاهتل آنتالیا هتل Kervansaray Kundu آنتالیا


این هتل پنج ستاره با خدمات UALL در ۱۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا در سواحل منطقه لارا واقع شده است و به همراه استخر های وسیع و باغات بزرگش منظره و فضایی تماشایی و زیبا به وجود آورده است. این هتل ۴۰۰ اتاق که دارای بالکنی رو به دریا می باشد دازد و همچنین از ورزش‌های آبی مانند قایقرانی غواصی آپارات لینک می توانید لذت ببرید هتل کروانسرای کندو در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد.

 

هتل GRAND PARK LARA آنتالیا


هتل ۵ ستاره گرند پارک لارا واقع در منطقه لارا شهر آنتالیا می باشد این هتل با ۴۷۲ اتاق در مجموع پذیرایی مهمانات است. این هتل ارائه دهنده خدمات آل اینکلوسیو است و با ساحل اختصاصی خود ۲۰۰ متر فاصله دارد فاصله هتل از فرودگاه شهر آنتالیا ۱۴ کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا ۱۶ کیلومتر می باشد. یکی از مشخصه های بارز این هتل ارائه اتاق های فمیلی روم می باشد که نرخ های بسیار مناسبی برای خانواده های ۳ و ۴ نفری فراهم نموده است.

 هتل گرند پارک لارا آنتالیا

معرفی هتل های آنتالیاهتل ORANGE COUNTY RESORT KWMER آنتالیا

معماری این هتل به سبک آمستردام قرن ۱۶ میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد و در فضای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. در رستورانهای این هتل با غذاهای ارگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از شما پذیرایی خواهد شد. نمایش های روزانه انیمیشن و سرگرمی‌های عصرانه در محیط اطراف استخر پنج هزار متر مربعی هتل برگزار میشوند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می‌باشد و حالت شرقی دارد و از فرودگاه آنتالیا ۱۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل اورنج کانتی آنتالیامعرفی هتل اورنج کانتی آنتالیا

 معرفی هتل‌های آنتالیا

هتل MAXX ROYAL KEMER RESORT آنتالیا 

این هتل یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده، ساحل اختصاصی، پارک آبی و خلیج کوچکی برای کودکان دارد. این هتل همچنین زمین تنیس اختصاصی نیز دارد. از امکانات دیگر آن می‌توان به اتاق بازی، تیم سرگرم کننده برای کودکان و تفریحات آبی مختلف اشاره کرد. مکس رویال خدمات آل اینکلوسیو ارائه می‌کند. رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند. این هتل ۲۲۹ کیلومتر از پارک و ساحل مونلایت فاصله دارد و فاصله آن تا شهر قدیمی Phaselis نیز ۶.۷ کیلومتر است. فرودگاه آنتالیا در فاصله ۴۲ کیلومتری هتل واقع شده است.

هتل مکس رویال کمر آنتالیا
هتل مکس رویال آنتالیامعرفی هتل های آنتالیاهتل رویال آنتالیامعرفی هتل Maxx Royal کمر آنتالیااین هتل یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده، ساحل اختصاصی، پارک آبی و خلیج کوچکی برای کودکان دارد. این هتل همچنین زمین تنیس اختصاصی نیز دارد. از امکانات دیگر آن می‌توان به اتاق بازی، تیم سرگرم کننده برای کودکان و تفریحات آبی مختلف اشاره کرد. مکس رویال خدمات آل اینکلوسیو ارائه می‌کند. رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند. این هتل ۲۲۹ کیلومتر از پارک و ساحل مونلایت فاصله دارد و فاصله آن تا شهر قدیمی Phaselis نیز ۶.۷ کیلومتر است. فرودگاه آنتالیا در فاصله ۴۲ کیلومتری هتل واقع شده است.

 

منبع: Booking.com

نظر بدهید