معرفی 9 هاستل برتر بانکوک برای اقامتی مقرون بصرفه در تایلند

معرفی 9 هاستل برتر بانکوک برای اقامتی مقرون بصرفه در تایلند

معرفی 9 هاستل برتر بانکوک برای اقامتی مقرون بصرفه در تایلند

اگر طرفدار سفرهای اقتصادی و کوله‌پشتی‌گردی در هستید، در بانکوک می‌توانید بهترین خوابگاه‌ها را برای اقامت پیدا کنید. همچنین با وجود تفریحات ارزان قیمت بسیار در تایلند و پایین بودن هزینه‌های جانبی می‌توانید برای سفری مقرون به صرفه برنامه‌ریزی کنید. در شهر شلوغی مانند بانکوک، انتخاب موقعیت مکانی جهت اقامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. طبیعتا هیچ کس نمی‌خواهد تمام وقت ارزشمند خود در سفر را در تاکسی بگذراند. در ادامه برترین هاستل‌های بانکوک را معرفی خواهیم کرد:

پنجشنبه 16 آبان 1398
4587

9 هاستل برتر بانکوک برای اقامتی مقرون بصرفه در تایلند 

1- هاستل بک هوم بکپکرز | Back Home Backpackers

آدرس:  72/1 Samsen Soi 2, Talad Yod, Phra Nakorn, 10700 Bangkok, Thailand

برای افرادی که می‌خواهد از شلوغی خیابان Khao San و Soi Rambuttri فاصله بگیرند، هاستل بک هوم بکپکرز در طبیعت رودخانه Chai Phrya قرار گرفته است و بهترین منطقه برای یوگا، استفاده از آفتاب و استراحت در طبیعت سبز است.

محیط صمیمی و دوستانه و خدماتی که میزبانان استرالیایی-تایلندی ر محیطی کوچک اما گرم هاستل ارائه می‌دهند، این هاستل را به یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها در بانکوک تبدیل کرده است.

جهت کسب اطلاع از تور تایلند از مشهد، با ما در تماس باشید.

هاستل بک هوم بکپکرز بانکوک

2- هاستل بد استیشن | Bed Station Hostel

آدرس:  486/149-150 Soi Phetchaburi 16 Phetchaburi Rajatewi, Phaya Thai, 10400 Bangkok, Thailand

هاستل بد استیشن سه شعبه در بانکوک دارد. شعبه نزدیک به خیابان Khao San دارای استخر روباز است اما در صورتی که اقامت در نزدیکی منطقه سوخومویت را ترجیح می‌دهید، شعبه اصلی هاستل یعنی Ratchathewi بهترین گزینه است.

ایستگاه ترن هوایی (BTS) Ratchathewi تنها 160 متر از هاستل فاصله دارد. می‌توانید با 15 دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه سیام و مرکز اطاعات گردشگری برسید.

در کلاس‌های آشپزی می‌توانید با افراد دیگر ملاقات کنید و از صبحانه رایگان هاستل استفاده کنید.

هاستل بد استیشن بانکوک

هاستل بد استیشن تایلند3- هاستل کیوبیک | Cubic Hostel

آدرس:  1356-60 Banthat Thong Rd., Wangmai, Phathumwan, 10330 Bangkok, Thailand

با اینکه کیوبیک هاستلی فانتزی نیست اما هر آنچه یک کوله‌پشتی‌گرد نیاز دارد را دارد: تمیزی، محیط دوستانه، لوازم ضروری کاربردی

کیوبیک یکی از تمیزترین خوابگاه‌های بانکوک است و در شرق خیابان Khao San واقع شده است. ایستگاه ترن هوایی استادیوم ملی و مرکز خرید MBK به فاصله 15 دقیقه پیاده‌روی قرار دارند.

هاستل کیوبیک بانکوک

معرفی هاستل کیوبیک در بانکوکاطلاعات کامل هاستل کیوبیک بانکوکهاستل کیوبیک تایلنداقامت ارزان در تایلندهاستل کیوبیک بانکوک تایلند4- هاستل بودگا پارتی | Bodega Party Hostel

آدرس:  120/15, 96/13 Soi Sukhumvit 23, Khlong Toei Nuea, Watthana, Wattana, 10110 Bangkok, Thailand

اگر به دنبال مکانی کاملا اجتماعی و پر جنب و جوش هستید، Bodega را انتخاب کنید و شب‌های بانکوک در محله ساخوم‌ویت را از نزدیک تجربه کنید.

اگر به دنبال آرامش در سفر هستید بودگا انتخابی مناسب برای شما نیست، در عوض کسانی که خواهان ملاقات و آشنایی با مسافران جوان از دیگر فرهنگ‌ها هستند، بیشتر این نوع هاستل‌ها را می‌پسندند.

فاصله هاستل تا ایستگاه ترن هوایی Asok و فوت کورت مرکز خرید ترمینال 21، 15 دقیقه پیاده‌روی است.

این هاستل زنجیره‌ای در شهرهای چیانگ می و پوکت نیز دارای شعبه است.

هاستل بودگا پارتی بانکوک

اطلاعات هاستل بودگا پارتی بانکوکهاستل بودگا پارتی بانکوک5- هاستل وانس اگین | Once Again Hostel

آدرس:  22 Soi Samranrat, Mahachai Road, Phranakhon District, 10200 Bangkok, Thailand 

اگر بصورت آنلاین کار می‌کنید و یا اقامت در هاستلی لوکس را می‌خواهید، گزینه‌ای بهتر از هاستل وانس اگین پیدا نمی‌کنید.

علاوه بر دکوراسیون و نورپردازی بسیار چشم نواز هاستل، یکی دیگر از امتیازات Once Again قفسه‌های قفل‌دار است که در اتاق‌های سوپریور قرار دارد و می‌توانید با خیال راحت وسایل خود را در آن‌ها گذاشته و از امنیت آن اطمینان داشته باشید.

موقعیت مکانی هاستل وانس اگین درست روبروی Wat Saket، یکی از پربازدیدترین معابد بانکوک می‎باشد.

هاستل وانس اگین بانکوک

هاستل once again بانکوکهاستل وانس اگین بانکوک تایلند6- هاستل هیر | Here Hostel

آدرس: 196/3-8 Soi Damneonklang Tai Bovornnivet Phranakorn, 10200 Bangkok, Thailand

با 15 دقیقه پیاده‌روی از خیابان Khan San به هاستل هیر خواهید رسید. این خوابگاه با محیطی دوستانه به دلیل داشتن باغ بزرگ و فضای آرام و دلپذیر آن در لیست اصلی اقامتگاه‌های بانکوک قرار دارد.

دکوراسیون آجری و چوبی آن بسیار شبیه به هاستل Suk11، معروف‌ترین هاستل بانکوک، می‌باشد.

مشکلات عمومی هاستل‌ها در Here نیز دیده می‌شود. برای مثال دیوارهای نازک یکی از مشکلات عمده این اقامتگاه است. برای زوج‌ها و یا کسانی که در خوابگاه‌ها احساس راحتی نمی‌کنند، اتاق‌های خصوصی مناسب‌تر می‎باشد. استخر کوچک هاستل برای فرار از دمای هوا در ماه‌های گرم سال در اختیار میهمانان است.

هاستل هیر بانکوک

هاستل هیر بانکوکهاستل هیر در بانکوکخوابگاه هاستل هیر در بانکوک تایلند7- هاستل VM1

آدرس:  815 Phaholyothin Soi 1, Samsen Nai, Phaya Thai, Phaya Thai, 10400 Bangkok, Thailand

یکی از گزینه‌های اقامت شیک و مدرن در منطقه کوهستانی آری بانکوک است. شاید فاصله VM1 از خیابان Khao San زیاد باشد اما یکی از مزیت‌های این هاستل نیز همین است. فاصله VM1 از ایستگاه ترن هوایی Sanam Pao، 10 دقیقه پیاده‌روی و تا ایستگاه Ari، 20 دقیقه پیاده‌روی است. می‌توانید در اوقات فراغت از پینگ پنگ و پلی استیشن نیز استفاده کنید.

هاستل VM1 بانکوک

هاستل VM1 بانکوک تایلندهاستل های بانکوک8- هاستل آنالوگ | Analog Hostel

یکی از امن‌ترین هاستل‌های بانکوک آنالوگ با دوربین مدار بسته و قفل دسترسی داخلی شخصی می‎باشد که در منطقه ساخوم‌ویت 31، محله‌ای با هتل‌های مجلل بسیار واقع شده است.

فاصله تا ایستگاه ترن هوایی Asaka و ترمینال 21، 10 دقیقه پیاده‌روی است.

9- هاستل د یارد | The Yard Hostel

آدرس:  51 Phahonyothin Soi 5 , Phahonyothin Rd., Phaya Thai, 10400 Bangkok, Thailand

اقامت در هاستل د یارد، به ویژه اتاق‌های خصوصی آن کمی نسبت به دیگر هاستل‌های بانکوک گران‌تر می‌باشد؛ اما نرخ آن برای اقامت در منطقه آری منطقی است.

برای گشت و گذار، ایستگاه ترن هوایی BTS برای دوری کردن از ترافیک بانکوک در دسترس است. علاوه بر این کافی‌شاپ و رستوران‌های زیادی نیز در این منطقه قرار دارند.

با توجه به اینکه این هاستل از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است، دیوارهای آن عایق صدا نیست اما محیط دوستانه آن، اتاق یوگا و دیگر امکانات از مزیت‌های The Yard است.

 هاستل د یارد بانکوک

هاستل the yard بانکوکخوابگاه هاستل د یاردهاستل د یارد در بانکوک توجه: بسیاری از این هاستل‌ها آسانسور ندارند و برای جابجایی چمدان‌ها و وسایلتان باید از پله استفاده کنید.

جهت کسب اطلاع از تور تایلند از مشهد، با ما در تماس باشید.

نظر بدهید