معرفی 10 ساحل برتر دبی

معرفی 10 ساحل برتر دبی

دبی تنها با آسمان خراش‌ها و تپه‌های شنی بیابان‌هایش محبوب نیست؛ این مقصد گردشگری مهم که در حاشیه خلیج فارس واقع شده است، بهشتی برای علاقمندان به ساحل نیز محسوب می‌شود. آب و هوای ایده آل از اکتبر تا ماه مه، سواحل بکر دبی را به یکی از شلوغ‌ترین سواحل دنیا تبدیل می‌کند. در ادامه 10 ساحل برتر در دبی و اطراف آن را معرفی خواهیم کرد؛ از سواحل خانوادگی گرفته تا سواحل با امواج ملایم و سواحل مناسب برای ورزش‌های آبی. با مجله گردشگری دیباگشت همراه باشید.

پنجشنبه 2 آبان 1398
3866

10 ساحل برتر دبی

سفر به دبی در تابستان (از ماه ژوئن تا سپتامبر) با توجه به دمای متوسط 43 درجه‌ای هوا در این فصل، طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد. بنابراین اگر هدف شما از سفر به دبی استفاده از سواحل است سفر خود را به ماه‌های خنک‌تر سال موکول کنید. سعی کنید آب زیاد بنوشید و بدن خود را هیدراته نگاه دارید. 

می‌توانید برای رسیدن به این سواحل با مترو، مطلب راهنمای کامل استفاده از متروی دبی را بخوانید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تور دبی از مشهد، با ما در تماس باشید.

1- ساحل Sunset

این ساحل با چشم‌اندازی از برج‌العرب، برج بادبان شکل دبی، بین خلیج فارس و پارک ام سقیم دبی قرار گرفته است و به این دلیل آن را با نام ساحل ام سقیم نیز می‌شناسند.

این ساحل بکر با شن و ماسه سفید یکی از ساحل‌های محبوب خانوادگی در دبی است که منظره بی‌نظیر غروب آفتاب در آن، یکی از بهترین مکان‌ها برای سلفی گرفتن است.

این ساحل دارای سرویس بهداشتی، دوش و کابین تعویض لباس و وایفای رایگان می‌باشد و یکی از بهترین سواحل برای موج‌سواران حرفه‌ای و مبتدی محسوب می‌شود.

ساحل sunset دبی

2-ساحل Kite

نام این ساحل شمالی به خاطر کایت‌های بیشماری که بین دریا و آسمان در حال پرواز هستند نامگذاری شده است.

این  ساحل یکی از سواحل برتر دبی برای ورزش‌های آبی است که دارای قایق و کایاک است و می‌توانید آن‌ها را کرایه کنید. همچنین می‌توانید در ماسه‌های نرم ساحل، تنیس یا والیبال بازی کنید و یا فقط از آفتاب ساحل لذت ببرید و از وایفای رایگان ساحل استفاده کنید.

ساحل کایت مجهز به سرویس بهداشتی و کابین تعویض لباس، کافی شاپ و بوفه مواد غذایی است و می‌توانید غذاهایی مانند همبرگر، کباب، چیپس و ماهی و ... را سفارش دهید.

3-ساحل La Mer

در قلب شهر قدیمی دبی، یکی از توسعه یافته‌ترین سواحل این شهر یعنی ساحل La Mer جای گرفته است.

این محوطه با غذاخوری‌های فراوان، مراکز خرید و سرگرمی و فضای بازی ترامپولین برای بچه‌ها، نوید روزی بی‌نظیر در کنار دریا را می‌دهد.

ساحل La Mer دبی

4-ساحل JBR

در جنوب دبی، درست در بین خلیج فارس و دبی مارینا، ساحل JBR با رستوران‌‌ها، خرده‌فروشی‌ها و مراکز تفریحی، مسیر پیاده‌روی، سالن ورزشی در فضای باز، مرکز تفریحات آبی قرار گرفته است.

به جز تابستان (از ماه مه تا سپتامبر) در باقی سال این ساحل به مکانی برای بازارهای روباز و تمرینات یوگا تبدیل می‌شود.

برای عکاسی، هنگام غروب به ساحل بروید و از تماشای عبور گله‌ی شترها، چشم‌انداز آسمان‌خراش‌های دبی و چرخ و فلک "عین دبی"، بزرگ‌ترین چرخ و فلک دنیا، لذت ببرید.

ساحل JBRدبی

معرفی سواحل برتر دبی

5- ساحل Black Palace

یکی از سواحل کمتر شناخته شده دبی، ساحل Black Palace یا قصر سیاه است که بین نخل جمیرا و برج‌العرب واقع شده است. برای رسیدن به این ساحل مسیر منتهی به جاده ساحلی جمیرا را دنبال کنید و به ساحل مورد علاقه مردم محلی و محل نگهداری کشتی‌های لوکسشان برسید.

هرچند در این ساحل خبری از کابین‌های تعویض لباس و امکانات دیگر سواحل نیست، اما همین نیز بخشی از جذابیت این ساحل محسوب می‌شود. جای تعجب نیست که عده‌ای آن را ساحل مخفی می‌نامند.

6- پارک ساحلی Al Mamzar

در شمال دبی و در نزدیکی مرز دبی و شارجه، پارک ساحلی ال‌ممزر قرار دارد که با پرداخت ورودی ناچیز می‌توانید از سواحل شنی، استخر شنا، زمین بازی و 260 هکتار باغ استفاده کنید.

این مرکز تفریحی خانوادگی همچنین دارای 25 فضای پیک‌نیک با باربیکیو می‎باشد. امکاناتی نظیر اجاره دوچرخه و مسیر دوچرخه‌سواری، مسیر پیاده‌روی، قطار مخصوص کودکان از امکانات محبوب این پارک ساحلی است.

ساحل Al Mamzar دبی

نکته: روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساحل در اختیار بانوان است و آقایان بالای 4 سال اجازه ورود به آن را ندارند.

7-ساحل Riva

اگر با خرج کردن چند درهم مشکلی ندارید به کلوپ ساحلی Riva بروید و زندگی لوکس در دبی را از نزدیک لمس کنید.

در حالی که بیشتر سواحل پالم جمیرا اختصاصی میهمانان هتل می‌باشد، کلوپ ساحلی Riva خدمات خود را در ازای پرداخت ورودیه به همگان ارائه می‌دهد.

ورودیه این کلوپ بسته به زمان سفر شما متغیر است.

در دریای گرم و فیروزه‌ای خلیج فارس شنا کنید و یا از غذاهای رستوران مدیترانه‌ای و موسیقی کلوپ لذت ببرید. درر طول تابستان که هوا گرم است، می‌توانید از استخر با دمای خنک‌تر استفاده کنید.

ساحل Riva دبی

8- ساحل Nikki

ساحل نیکی دبی با مناظر دیدنی یکی از مکان‌هایی است که در سفر به دبی نباید از دست داد. این تفرجگاه ساحلی مجلل، در حاشیه مروارید جمیرا، دارای استخر فیروزه‌ای و امکانات ویژه‌ای برای گردشگران است.

ساحل نیکی دبی

9- کلوپ ساحلی Saadiyat، ابوظبی

با طی کردن مسافتی یک ساعته از دبی به سمت جنوب، به پایتخت امارات متحده عربی یعنی ابوظبی و یکی از خارق‌العاده‌ترین سواحل اختصاصی این منطقه خواهید رسید. ساحل Saadiyat در جزیره سعدیات واقع شده است و دارای بیش از 5 مایل خط ساحلی است.

اگر خوش شانس باشید می‌توانید دلفین‌ها و لاک پشت‌ها را نیز ببینید.

سالن‌های ورزشی، استخر خنک و ... از امکانات این کلوپ ورزشی هستند.

ساحل Saadiyat دبی

10- ساحل Al Khan، شارجه

در شمال دبی و در شارجه، ساحل الخان واقع  شده است. این ساحل عمومی مورد علاقه تمام افراد است؛ چه کسانی که به تفریحات دریایی هیجانی علاقه دارند و چه گردشگرانی که استراحت در ساحل را ترجیح می‌دهند.

قایقرانی، جت اسکی، گشت‌های دریایی، زمین بازی، کافه و ... همگی یک روز خاطره انگیز در ساحل را برای شما رقم خواهد  زد.

ساحل Al Khan دبی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تور دبی از مشهد، با ما در تماس باشید.

نظر بدهید